Hrvatski dom hercega Stjepana Kosače – Podružnica radio Mostarska panorama

Cjenik usluga oglašavanja političkih subjekta u programu radija Mostarska panorama za Lokalne izbore 2020. i cijene emitiranja

 

I.VRIJEME EMITIRANJA                          Radio MO. PAN. – CIJENA I SEKUNDA / KM

06:00 – 10:00 sati                                                                            0,40

10:00 – 13:00 sati                                                                            0, 30

13:00 – 19:00 sati                                                                            0, 20

19:00 – 24:00 sati                                                                            0, 15

24:00 – 06:00 sati                                                                            0, 10

 

Sukladno Članku 8. Pravilnika o medijskom predstavljanju  političkih subjekata u razdoblju od dana raspisivanja izbora do dana održavanja izbora; Sarajevo, 28. veljače 2018. godine nije dopušteno emitiranje političkih spotova neposredno prije, u tijeku ili neposredno nakon emitiranja informativne emisije Vijesti. Neposredno se u tom kontekstu tumači kao vremensko razdoblje od 15 minuta prije i poslije emitiranja Vijesti.

  1. POPUSTI

-Više od 1. 000 KM- 10 posto,

-Više od 3.0000 KM – 15 posto,

-Više od 5. 0000 KM- 20 posto,

-Više od 10.0000 KM- 30 posto.

 

III. TEHNIČKE USLUGE

Elektronska sinkronizacija s izborom glazbe do 60 sekundi stoji 100, 00 KM.

 

  1. OPĆI UVJETI PRUŽANJA MARKETING USLUGA

A)UVJETI PLAĆANJA

1.Plaćanje se vrši unaprijed prije početka emitiranja na temelju izdane avansne fakture.

2.U cijenu nije uračunat PDV – Porez na dodanu vrijednost koji ide na teret naručitelja.

  1. B) EMITIRANJE

Pravilnik o medijskom predstavljanju političkih subjekata u razdoblju od dana raspisivanja izbora do dana održavanja izbora; 28. veljače 2018. i Izborni zakon BiH, Poglavlje 16. Mediji u izbornoj kampanji;

1.Plaćeno političko oglašavanje dopušteno je u razdoblju od dana službenog početka izborne kampanje do početka izborne šutnje, odnosno u razdoblju od 30 dana prije dana održavanja izbora.

2.Plaćeno političko oglašavanje (oglasi, javni pozivi, spotovi ili bilo koji drugi oblik promocije političkog subjekta) je jasno odvojen od preostalog programa i ne ulazi u limit o dopuštenom reklamnom razdoblju koje je utvrdila Regulatorna agencija za komunikacije (RAK BiH).

3.Narudžbe sa sadržajem oglašavanja dostavljaju se najkasnije 48 sati prije emitiranja.

4.Javni elektronski medij omogućit će pod jednakim uvjetima u razdoblju od 30 dana prije dana održavanja izbora plaćeno političko oglašavanje političkim subjektima u trajanju od najviše 30 minuta tjedno.

5.Narudžbe za plaćeno političko oglašavanje politički subjekti mogu dostaviti izravno, odnosno preko pravnih ili fizičkih lica, koje politički subjekti za to ovlaste.

 

Ana – Marija Dedić, voditeljica podružnice