Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) podsjeća na obavezu poštivanja Poglavlja 16. Izbornog zakona BiH i Pravilnika o medijskom predstavljanju političkih subjekata u periodu od dana raspisivanja izbora do dana održavanja izbora, a u vezi sa održavanjem Lokalnih izbora u BiH 15. novembra 2020. godine.
Obaveza pokrivanja izbornih aktivnosti tokom izbora odnosi se na sve pružaoce audiovizuelnih medijskih usluga i medijskih usluga radija u BiH.
Službeni početak izborne kampanje za Lokalne izbore u BiH je 16. oktobar 2020. godine i traje 30 dana. U skladu s tim, neposredno obraćanje političkih subjekata, kao i emitovanje plaćenog političkog oglašavanja počinje u periodu od 30 dana prije dana izbora, odnosno 16. oktobra 2020. godine.
Pored toga, pružaoci audiovizuelnih medijskih usluga i medijskih usluga radija obavezni su dostaviti Agenciji raspored planiranih izbornih programa najkasnije 7 dana prije početka izborne kampanje, kao i važeće cjenovnike marketinških usluga najkasnije 15 dana prije početka izborne kampanje.
Izborna šutnja počinje 24 sata prije otvaranja biračkih mjesta, odnosno 14. novembra 2020. godine u 7:00 sati, i traje do njihovog zatvaranja.
Pravilnik o medijskom predstavljanju političkih subjekata u periodu od dana raspisivanja do dana održavanja izbora, kao i Izborni zakon BiH, dostupni su na web stranici Agencije www.rak.ba, a lista ovjerenih političkih subjekata za izbore dostupna je putem web stranice Centralne izborne komisije BiH www.izbori.ba .
Agencija ovim putem poziva sve televizijske stanice da praćenje izborne kampanje, odnosno svoje izborne programe u najvećoj mogućoj mjeri učine pristupačnim osobama sa oštećenjem sluha, kao i slijepim i slabovidnim osobama. U programima poput izbornih hronika i političkih debata, te neposrednom obraćanju političkih subjekata, preporučuje se osigurati tumačenje na znakovni jezik ili titlovanje.