U periodu od proglašenja vanredne situacije, odnosno stanja prirodne ili druge nesreće u Bosni i Hercegovini povodom pandemije koronavirusa, Regulatorna agencija za komunikacije (Agencija) bilježi povećan broj zahtjeva nadležnih institucija, u prvom redu zdravstvenih ustanova za dodjelu pojedinačnih telefonskih brojeva u svrhu uvođenja posebnih telefonskih linija za pružanje informacija građanima.
S tim u vezi, Agencija je uputila poziv telekom operatorima da pruže punu podršku institucijama u uspostavi efikasnih telefonskih brojeva, na način da:
· Po hitnom postupku odgovaraju na zahtjeve institucija za priključenje novih telefonskih linija po osnovu dozvola za korištenje pojedinačnih telefonskih brojeva dodijeljenih od strane Agencije;
· Pruže punu tehničku podršku i savjet nadležnim institucijama za odabir najefikasnijeg rješenja za unapređenja funkcinalnosti postojećih telefonskih priključaka, uz primjenu telefonske numeracije koja je u nadležnosti telekom operatora;
· Provode hitne postupke ugovaranja i uspostave međuoperativnosti telefonskih usluga na međuoperatorskom nivou, kako bi se osiguralo pozivanje hitnih telefonskih brojeva iz svih fiksnih i mobilnih telefonskih mreža u Bosni i Hercegovini.