U prostorijama Rektorata Sveučilišta danas je održana prva konstituirajuća sjednica Predsjedništva novog, XVIII. po redu saziva Studentskog zbora Sveučilišta u Mostaru na kojoj se biralo novo vodstvo.
Za predsjednika Zbora, glasovima svih prisutnih članova, odabran je Marko Džoić, student Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, a za zamjenika predsjednika odabran je Vladimir Vegar, student Filozofskog fakulteta, također sa svim glasovima ZA.
„Studenti su prepoznali potencijal i potvrdili prošlogodišnje povjerenje te su mi ukazali čast da ih i ove godine predstavljam. Osluškujemo naše studente u svakodnevnoj komunikaciji dobivajući povratne informacije koliko su zadovoljni sa svime postignutim u prethodnom mandatnom razdoblju. Posebne pohvale dobivamo na transparentnom radu Zbora, koji je najupečatljivija promjena“, izjavio je predsjednik Marko Džoić.
Novoizabrani predsjednik je pred članovima XVIII. saziva Predsjedništva predstavio novi plan i program od 22 točke te je dobio potporu svih članova Zbora zajedno sa kolegom Vladimirom Vegarom,
„Sve ono što planiramo odraditi usuglasit ćemo zajedno na prvoj radnoj sjednici i predstaviti studentima na tribini pod nazivom “Gdje će ići mojih 10KM?”. Osim nastavka potpuno transparentnog rada najveću pažnju posvetit ćemo i manjim cijenama studiranja, a vjerujemo da ćemo na kraju uspjeti i na tome putu budući da novi menadžment Sveučilišta marljivo radi na procesu integracije“, dodao je.
Sjednici je nazočilo 21 novoizabranih predstavnika i zamjenika svih ustrojbenih jedinica mostarskog Sveučilišta.
Na narednoj sjednici bit će predstavljen Plan i program rada XVII. saziva Predsjedništva Studentskog zbora, kao i proračun za narednu godinu na potpuno otvoren i transparentan način iz kojeg će biti vidljiva želja za jedinstvenim Studentskim zborom, kao i bolja organizacija i rad.
Sve što Studentski zbor bude radio u narednom razdoblju mora biti na korist svim studentima Sveučilišta u Mostaru, ali i široj društvenoj zajednici kroz različite zajedničke projekte i aktivnosti.